Jos et ole vielä alkanut käyttää blogia yrityksesi verkkosivuston mainostamiseen tai keinona houkutella yleisöä brändillesi, nyt on ehkä aika aloittaa. Koska sadat tuhannet pienet ja keskisuuret yritykset ympäri maailmaa saavat jo nyt paljon enemmän huomiota näiden merkittävien verkkopäiväkirjojen ansiosta. He toimivat tavalla, joka voi todella auttaa keräämään uskollisia kannattajia, jotka voivat helposti muuttua asiakkaiksi. Ja blogin suunnittelu ei ole läheskään vaikeaa lukuisten mallipohjaisten ohjelmistojen ansiosta, jotka tällä hetkellä pyörivät tällä hetkellä. Mutta vaikka nämä työkalut tekevät sivuston suunnittelusta melko helppoa, sinun on silti noudatettava joitain sääntöjä, jos haluat todella houkutella näitä väkijoukkoja lopulta. Tämä on hyvä asia niille, jotka ovat päättäneet perustaa blogin omaan käyttöönsä, ei niin siistiä, jos luotat blogiin liiketoiminnan luomisessa. Olemme laatineet luettelon yleisistä virheistä, joita useimmat bloggaajat näyttävät tekevän aloittaessaan perustamisen. Toivottavasti voit välttää ne ja alkaa hankkia omaa seuraajajoukkoa ennemmin tai myöhemmin.
Tekijän elämäkerta
Okei, täys bisnesblogi tarvitsee kunnon “tietoa meistä”, jotta potentiaaliset ja nykyiset asiakkaat tietävät kenen kanssa he ovat tekemisissä, mutta myös vähemmän kaupallisten blogien tulisi seurata tätä mallia. Kun näytät vierailijoillesi tarkalleen, kuka olet ja mistä olet kiinnostunut, he pääsevät hieman lähemmäksi blogin omistajaa. Nimettömät blogit pärjäävät yleensä paljon huonommin kuin blogit, jotka tarjoavat käsityksen ihmisistä tai henkilöistä koko juoruilun takana.
Tekijä valokuva
Merkitset monia ruutuja, jos lisäät myös aidon kuvan tekijän elämäkertaasi. Tämä antaa lisätietoa persoonastasi ja osoittaa, että sinulla ei ole mitään salattavaa kaupassa. Yhdistämällä online- ja offline-maailmat tuot yhtälöön luottamuksen tason. Sen avulla ihmiset, jotka ovat todella tavanneet sinut aiemmin, voivat muodostaa yhteyden online-päiväkirjaasi.
Otsikkojen lähettäminen
Sinun tulisi todella noudattaa Internetissä kirjoittamisen ohjeita, koska ne auttavat sinua parantamaan käyttökokemusta. Viestisi otsikko on yhtä tärkeä kuin sisältö, eikä puute tai otsikko tai huonosti valittu auta asiaasi. Vierailijasi lukevat usein vain muutaman sanan otsikostasi ennen kuin he menevät muualle, joten käytä tätä tilaisuutta saadaksesi heidät viihtymään jonkin aikaa.
Väärennetyt linkit
Sivustossasi olevat linkkiankkurit voivat lisätä brändiäsi hienosti, mutta niiden olisi parempi johtaa johonkin hyödylliseen. Sinun pitäisi todella kertoa ihmisille, minne he päätyvät, kun he napsauttavat linkkiä. Jos mainostat muuttoyrityksiä Torontoon, älä lähetä kävijöitä asiaankuulumattomalle sivustolle. Tämä vain turhauttaa fanejasi, ja lopulta he äänestävät jaloillaan tai sormillaan!
Muutoksia vielä tekemässä?
Jos huomaat jonkin näistä helposti valmistetuista bloopereista, vaihda ne nyt ja katso, mitä vaikutuksia sillä on blogiisi, saatat yllättyä!
Optimoi blogisi nyt!
